PROV!!!

Ja, jag är uppe såhär tidigt!

Asså gud varför skapade du prov! Vi har ett NO-prov på morgon bgs:en. Faast jag hoppas att det är på eftermiddags bgs:en för då hinner jag plugga lite innan! BoF:en ska in idag också, men den är jag i alla fall klar med nu! Min serie blev jättesnygg...xD Taha, det är typ en tjej som ska slänga sej i en lian och så får hon inte riktigt tag så det låter boing och så trillar hon ner i vattnet och det var så musik uppstog. OKEJ KANSKE INTE MEN I MIN VÄRLD ÄR DET SÅ!!!

Aja, nu måste jag gå och platta håret!

Pussar och kramar., <33

Kommentarer
sagt av: Anonym

hej! fin blogg. jag undrar om du går i kunskapsskolan? och vilken i så fall :)

2009-05-27 @ 22:19:40
URL: http://lighpink.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback