SkolanMälarhöjdenMiraSkärholmenTeatern!

Hejhej!

Nu är jag hemma igen! I skolan hände typ inget. Var på svenska WS och fick respons på steg 10!

Efter skolan åkte jag och Mira till Määlarhöjden och skulle gå på Nästan hemma. Först såg vi Kasper och då tänkte vi åka till V-torp i stället men jag sa nej och så gick vi. Det var bra för där var Håkan också! <3 Sen fikade vi och jag behövde ta fyra sugrör för alla åkte ner i min flaska. Sen kom Oskar och sa att vi var långa om sen kom Erlend och skrek och Calle frågade när jag skulle flytta. Då blev Erlend rädd... :P

Sen åkte vi till Mira där det var skumma gubbar som bygde. Därifrån åkte vi till SKHLM. Vu gick typ och provade skor och solglasögon! Hittade typ ett par jag ska köpa nån gång! Sen precis innan vi skulle åka hem gick vi på Ur  och penn och jag köpte en fyndpåse eller vad det hette! Jag fick ett halsband och ett armband och två ringar. En var för liten (för jag har tjokisfingrar)så jag gav den till Mira! Nu är vi förlovade! <33 Love you hun!<3

På teatern var det typ som vanligt fast Jobbig 1 och 2 var inte där! Yes!

Sen skulle jag och pappa ha åkt till SKHLM men Axel hade en kompis hemma så det gick inte! Men vi ska typ åka dit imorrn eller nåt istället!

Nu ska jag skriva på svenskan och andra bloggen!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback