there'salwaysgonnabeanothermountaini'malwaysgonnawannamakeitmovealwaysgonnabeanothermountansometimesyou'regonnahavetoloseain'tabouthowfastigetthereain'taboutwhatswaitingontheothersideit'stheclimb

Tihi, gissa från vilken låt rubriken kommer! :P

Godmorgon!<33
Nu sitter jag vid mammas dator för att det är sjukt varmt i mitt rum! Asså, jag bor ju lixom högstupp så solen kommer ju dit först! Eller nåt... Idag är det skola! Vi har spanska och jag måste försöka bli klar med steg 6! Taha, Bea here I come! Efter skolan ska jag till Mira och sen på teater! Det ör sista gången innan uppspel och vi ska inte ens vara i rätt sal! Hur fan ska det gå då?? Vi har alltså uppspel nästa vecka! Oooooh! =D

Glöm inte att rösta på veckans låt!<333

Yours,

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback