Har du...

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON:
jauuu
ÅNGRAT NÅGOT: inte vad jag kommer ihåg
LJUGIT: -II-
SVIKIT NÅGON: nej
KÄNT DIG SÄMST: varför? :P
GRÅTIT: ja, grät i lördags
SKRATTAT: taha i skolan
VARIT SJUK: nejj!
VARIT UTOMLANDS: nejj, avis på syster, som ska till Paris på onsdag...
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: asså, ajg har ju lixom chattat me polarna och sen träffat dom men jag har inte träffat någon på internet och sen irl

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA:
inte jätte
SKRATTAR DU OFTA: jauu, men ett gott skratt förlänger livet!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: glad men trött! 

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: taha, lycklig
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nejnej aldrig!


KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
HIHI förra månaden!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: för lätt
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: njaaa...
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: mm
OM JA, VEM:  wanna know huh??
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen!
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: taha samma
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: jaa...
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: mhm
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: roliga och... ehhh... jag har glömt vad det heter!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: båda!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: asså, hellre längre såklart men inte flaggstång lixom
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: whatever!
FÅR DU MÅNGA KILLAR: haha, det vågar jag inte säga! :P

UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett, tror jag :S

ÖGONFÄRG: bluue!
LÅNGT ELLER KORT HÅR: typ mellan
SNYGG ELLER FUL: snygg som fan!! x'D
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: aa
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER: alltid!
ELLER TVÄRTOM?:
 nej, eller nej
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: aa, en snubbe jag träffa på stan jag inte ens kände :S
HAR DU LÅNGA NAGLAR: inte jag inte
SMINKAR DU DIG: oftast

Så, lite om mig! hittat på www.kellyyh.blogg.se


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback