Visste du att...

... jag har bara två kusiner. Men mina föräldrar har tre syskon tillsammans...

... jag är livrädd för spindlar! Om jag ser en i en bok eller något så börjar jag skrika...

... när jag var tio år hade jag bott på sammaställe i hela mitt liv! Men de senaste i juni kommer jag ha flyttat tre gånger på två år...

... de flesta tycker jag ser ut att vara 18-20 år! Inte positvt om du frågar mig...

... jag har tränat gymnastik sen jag var fem år! Men när jag var tio funderade jag på att sluta...

... jag kan slicka mig i näsan! Haha, det är Blanck barnen Ellen och Axel som kan det...

Nu kommer jag inte på något att skriva! Och jag måste gå och lägga mig! <3

Ses imorrn!

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback