Det ska vara tunna skivor gurka.

Godmogon bloggen!

Rubriken: Ja, det ska vara tunna skivor gurka på mackan!

Om typ tio minuter går bussen (pappa) till Telefonplan och det är i princip livsviktigt att jag hinner med den. Haha, det tycker jag var lite roligt. Oj, nu snöar det också! Längtar såå till julen!

Min syster fyller år på farsdag, tävling samma dag. Uppvisning dagen innnan. Jag som tänkte plugga i helgen men jag får väl ändra mina planer som vanligt. Fail again...

Nu går den!

Kyss på rumpan!

Kommentarer
sagt av: Josefin

sv: hihi :) jag mår bra tack, själv?

detsamma <3

2009-11-05 @ 08:22:47
URL: http://finlins.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback