Finally

Äntligen är jag hemma! Kom för kanske en kvart sen men jag har svarat på kommentarer :P

Idag i skolan såg vi först på Oliver Twist, sen hade vi NO-lab och sen gjorde jag spanska. Skulle ha redovisat både steg 12 i svenska och 8 i spanska idag men så blev det inte.
Efter hade jag PH. Haha, det var fett kul för Julle och Filip var där och Julle dampa loss vis pianot x) Men jag och Jonas (min handledare) kom fram till att jag måste öka tempot lite :P Fast det visste jag redan.

Efter skolan åkte jag till Liljeholmstorget och köpte en grej till Vilma. Säger inte vad det var! Sen köpte jag också en deo till mig (aa) och ett par leggings till Järfälla. Förresten vet jag inte om jag ska gå på familjedagen. Två prov nästa vecka :S NO på måndag (OMG KEMI!!!) och SO på fredag (omprov) om romarriket, grekerna och FN.

Ojdå! Det blev ganska långt! Whatever!

Kyss på rumpan

Kommentarer
sagt av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Tack så mycket! Okej.

Detsamma =)

2009-11-06 @ 15:45:40
URL: http://kamillush.blogg.se/
sagt av: Jacqueline /en av de som driver moiettu

Visst var rävem jävligt söt :D Asså på Oliver Twist ^^ :) Im in lööööv<33

2009-11-06 @ 17:44:26
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback