You are a perfect lullaby.

Tjaa bloggen!

Nu sitter jag hemma och äter... CORNFLAKES OFC! My drug. Sen tittar, eller lyssnar, jag på Extreme home make over.
Idag i skolan hände typ inte så mycket, vi hade idrott. Efter skolan gick jag, Mira och Emma till Coop och jag köpte choklad. Sen höll jag på att missa min tunnelbana men jag hann. Sen kom Mercedes, Hilda, Maja och Pelle också på tunnelbanan och åt upp min choklad. "/ Aja, jag kom precis hem och nu ska jag plugga. NO, matte och engelska. Har ju fått en kemibok nu! :)

Jag tror att jag har kommit på varför jag inte hittar min dator. Jag tror den är hos mamma. I hallen. Fan. Jag som tänkte ladda in bilderna. Menmen! Det får väl bli nästa vecka då. Well, well. That's the life when you're born to fail...

Aja, nu ska jag kolla lite på Youtube och bloggar :P

Puss


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback