Danne är våldtäktsman

Hehe jag hann visst ett inlägg till!

Idag i skolan var det väl helt okej, jag typ gjorde klart alla instuderingsfrågot för blå pist på kurs workshopen och sen så är jag nästan klar med tio i matte nu! Haha, efter skolan hade jag PH. Ska stanna en timme extra varje dag nästa vecka. Måste plugga igen. Klockan 2 så gick jag och Maja men Danne våldtog henne först. (Därav rubriken) Hehe, my friends are WIERD!

Om typ 2 timmar ska jag gå och möta Linda och sen ska vi till VISBY! :) Det ska bli så jäälva najs asså! Jag ska bli bästa kompis med ALLA! :P

Bloggar antagligen lite mer innan jag åker. Måste bara packa det sista (;

Kärlek

Kommentarer
sagt av: Maja

Hihi, han FÖRSÖKTE våldta mig ;)<33

2009-10-16 @ 15:07:14

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback