EGYYPT! ;)

Yees! Nu ar jag i Egypten jaoo! Som vanligt i utlanden har inte tangentborden de sista bokstaverna i alfabetet men ni far klara er anda! :p Haha jag forstar sjalv inte vad det star det ser ut som norska :p

Just nu sitter jag pa ett internet cafe i Luxor. Hitills har jag kollar pa minst 5 exakt likadana tempel (ja, jag borjar trottna, och ja, det ar svart att fosta vad det star jag vet), pyramiderna i Giza+Sfinxen, det stora museet i Cairo, lagom manga kyrkor och synagogor i Cairo, en skeetalaskig katakomb i Alexandria, seglat feluccabat pa Nilen och idag skulle vi ha besokt konungarnasdal och drottningarnas dal (plus ett till tempel :s). Sen ska jag jobba lite till pa brannan och sen ska jag forsoka plugga lite ocksa.

Nu ska jag lasa vad Mira skrev igar och sen ska jag kolla lita bloggar. Kanska ska jag logga in en snabbis pa pea ocksa! ;)

Puss! Bilder kommer i massor hemma! :)

Kommentarer
sagt av: D E L L A

Ha en fin söndag! :)

2009-11-01 @ 11:43:32
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback