Förlåååt!<3

Förlåt så mycket för hemsk uppdatering! Men jag
var så himla trött igåt när jag kom
hem från träningen. Kanska ska berätta lite om
gårdagen.

Kom till skolan 8.10 och sen hade vi
BGS. Haha, BGS är så himla kul med
Jonas!(Det säger jag bara för att jag
vet att han läser min blogg ibland^^) Sen
hade vi NO-lab. Det var väl helt okej.
Vi skulle typ bevisa att luft var något. :S
Haha, jag var med Bea och Lucas. :D Sen
redovisade jag steg 7 i spanska också!
Jag blev iallafall godkänd! ;) Sen stannade jag, Diana
och Mira kvar på skolan och repade. Klockan
4 kom Mercedes, Maja och Emma också och
så körde vi några gånger till. Sen så
började genrepet och då gick det bra fast
jag sjöng kanske lite falskt i slutet :S
Menmen! Sen kom allt folk och då blev
jag sjuukt nervös för vi skulle vara först!
Men det gick bra förutom att några sjöng
fel men whatever! ;) Sen kom pappa och hämtade
mig och skjutsade mig till träningen. Kom en
halvtimma försent.

Jaa, det var väl en förkorting av min
dag, det ska in lite skratt och flumm
där mellan allting^^

Aja, idag har vi hemstudiedag! Uppgiften är typ
att lägga upp mat på en tallrik enligt
kostcirkeln och sen ta ett kort. :S Haha, det
verkar skitkul va?? Fast sen ska jag på
stan med pappa och köpa mjukisbyxor till Visby,
det blir mycket roligare! :)

Puss<33


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback