Hahah, ett test!

Hahah, jag satt och läste min blogg för jag har inget bättre för mig och jag hittade ett test jag gjorde i juni :)

OM DIG:
Namn: Ellen
Bor: Hägerstensåsen och Söder
Syskon: 2 riktiga, 4 låtsats
Född: 1996
Ögonfärg: Blå
Längd: Ca 165
Skostorlek: 38-39
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräfta
Hårfärg: Brun
Födelseort: Huddinge

DAGENS

Låt: Ain't got you, Kevin Michael
Saknad: Vet faktiskt inte x)
Kläder: Ny tröja och jeansleggings
Underkläder: H&M
Mat: Nån fisk :S
Köp: Inget :)
Göra sen: Sims 3 :)
Godis: Halstabletter
Pinsammaste: Hahah, venne

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp: Uew..?
Tycker du om godis: Nää, älskar :)))
Äter du nyttig mat: Gud nej!
Tycker du att du själv är söt/snygg: Såklart! :)
Du ger mycket komplimanger till andra: Jepp ^^ <3<3
Är du nöjd med ditt förnamn: Sure
Du tycker att du själv är smart: Hahah, jag?? Smart???
Vad är det sämsta hos dig: Att jag är så jävla feg :)
Vad är det bästa hos dig: Att jag våga säga vad jag tycker.
Har du bra självförtroende: Jauu :)
Hur många timmar om dagen sitter du vid dator: Äckligt många
Tycker du om att vara med tjejer: Öhh, jaa?
Känner du dina grannar: Jepp ^^
Vad har du för färg på dina underkläder idag: Svart, vit med röda prickar x)
Äger du några Björn Borg trosor/kalsonger: Nää, men vill ha! :)
Hur många: 0
Är du en Björn Borg-fjortis: Usch nej
Gillar du skolan: Ibland
Har du någon gång skolkat: Nej
Spelar du något instrument: Nää
Sporter/aktiviteter du har gått/går i: Gymnastik (nu), fotboll, scouter, teater, kör sen kommer jag inte något mer.
Har du några tatueringar: Aldrig!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: 1, 2... många!
Tycker du om djur: Beror på vilka.

BRUKAR DU...

Sova: Jepp
Ta mediciner du inte borde ta: Närå ;)
Röka: ALDRIG!
Snusa: ALDRIG!
Skada dig: Brukar behöva.
Klä dig i svart: Inte hel svart men jag har ju svarta kläder.
Lita på folk: Aa
Skada dig med flit: Hahah, aa x) *oseriös*
Drömma mardrömmar: Nej
Gå i skolan: Hahah, ofc
Gå i kyrkan: Nej, gud nej.
Ljuga: Nej.
Vilja dö: Nej.

HAR DU...

För många vänner: Lagom :D
Förföljesemani: Hahah xP
Någon annan psykisk sjukdom: Haha, antagligen ;)
Skadat någon: Jaau.
Färgat håret: Jepp
Några piercingar: Asså, öronen
Några tatueringar: Nej, villka enformiga frågor!
Egen dator: Jaa! (lycklig!)
Gjort bort dig rejält: Haha, om nån har har jag

ÄR DU...

Snäll: Otroligt
Snygg: Otroligt
Söt: Otroligt
Kort: Otroligt
Klantig: Otroligt

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback