MIRA GÄSTBLOGGAR!

Hej alla läsare!

Som dom flesta vet är Ellen i Egypten och hon har det säkert jätte bra där. Jag menar kan amn ha det dåligt på ett ställe där det är 30 grader varmt och stranden nära? Nej, tror inte det.
Jag skulle hälsa från Ellen att det är jätte mycket pedogubbar där.

Ellen sa ju förut att hon tänkte sluta blogga. Ta det lungt. Det kommer inte att hända. Hon fortsätter ett tag till.

Ellen kommer inte hem förens på måndag, så om ni tycker att ni inte har något att läsa kan ni alltid gå in på min blogg HÄR!

Pussar och kramar/ Mira 


Kommentarer
sagt av: Anonym

snygg header ;)

2009-10-29 @ 16:11:10
URL: http://duggin.blogg.se/
sagt av: Maja

HAR FRÅGESTUND, ALLA KAN FRÅGA VAD DOM VILL. SVARAR PÅ ALLA FRÅGOR. TYPMAJAU.BLOGG.SE PASSA PÅ!!!!

2009-10-29 @ 18:27:45
URL: http://typmajau.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback