PEDOO!

Hejjsan bloggen <3

Haha, sorry för det korta inlägget i morse men jag fick asbråttom. x)

Jag kom hem från skolan typ nu. Har vart på pappas jobb och hämtat luftmadrass och sovsäck och sen gick jag lite på stan idag igen. Kom hem med leggings. Haha, lyckades ju på något sätt köpa thights igår. Asså thights är med fötter och leggings utan. Det var typ asläskigt för när jag var på väg hem var det typ en gubbe som sa "Dra ner kjolen!" till mig jag ba :S Sen var det en annan gubbe som glodde på mig hela Fatbursbrunnsgata... PEDO!

Måste åka till träningen om typ 45 minuter. Innan det ska jag hinna byta om och äta... The life of Ellen you know... STRESS!

Sorry att det blir skit lite bilder just nu men jag hinner inte ladda in dom för att jag måste plugga och träningar och så... Just det! I helgen kommer jag INTE blogga för att, som ni säkert vet, jag ska till Visby och tävla i Wisbycuppen :) Guud vad jag längtar. Haha, och på båten dit måste jag försöka bli så uppspeedad jag bara kan för då kommer jag somna direkt.

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback