Shopping ;)

Tjaa! ;)

Nu är jag hemma från stan! :) Idag igen! Men idag köpte jag lite grejjer! :D Bilder kommer längre ner!

Men nu lite bilder från i torsdag när jag, Mira, Bea och Linn gick till centrum!

 Babes <3

 Bea och Linn <3

 Mira bästavän <3

Lite bilder från discot igår! ;) Haha, bilderna är sämst men min mobilkamera suger -.-

 Fotbollsspelet! :)

 Bordet/scenen ;) Här stog jag typ halva kvällen ;O

 Jennifer (?) och Rosanna <3

 Sämst bild, men vi gör typ ormen eller vad den nu heter x)

 Samma, lite bättre bild, men inte mycket.

Och nu det jag köpte idag! ;)

 Ja, bilden säger allt ;)

Aja, nu ska jag nörda Sims en liten stund innan vi åker på födelsedagsfest och sen direkt till pappa, hur ska jag klara mig utan Sims???


Kommentarer
sagt av: Jacqueline

Jag och pelle startade ormen xD Hah , stolt

2009-10-04 @ 16:35:18
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback