Dagens! <3

DAGENS VILL HA: Allt utom träningsvärk :P
DAGENS KLÄDSEL: Jeansleggings, Musse Pigg tröja, KS-kofta :P <3
DAGENS FRISYR: Knut lockigt :o
DAGENS LÅT: Forever and Always, Taylor Swift

DAGENS PLANER: Sova ;o
DAGENS SAKNAD: Tim :(
DAGENS SJUKASTE: Lucas som vanligt (driver, älskar Lucas <3<3)
DAGENS DUMMASTE: Antagligen jag :P
DAGENS MISSLYCKANDE: Hahah, när jag och Linn skulle springa. Hahah! :D
DAGENS DROG: Hissen :P
DAGENS KÖP: Jeans, Biopresentkort, klubbor, köttbullar :P
DAGENS GODIS: Klubbor
DAGENS HUMÖR: Träningsvärk (ett humör i min värld... (aa) )
DAGENS CITAT: "Aa, och till Rebecca köpte jag ett biopresentkort" (jag) "Aa, vad bra. Men köpte du till Rebecca också??" Mamma
DAGENS ROLIGASTE: Hahah, när jag och Mira gick på stan och garva så att typ hela söder hörde eller nåt :S :P <3

Måste... ehh... gå.

Puss♥


Kommentarer
sagt av: Lucas

2009-09-03 @ 15:27:44
URL: http://??

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback