Fan vad slut jag är.

Tjuuh!<3

Asså, shiit vad slut jag är! :P Jag känner att jag kommer dö på träningen, men då får jag göra det för jag måste gå. Måste verkligen komma igång igen. Hahah, och jag kan ju inte gå på torsdag ^^

Just nu kollar jag på "That's '70s show" och käkar chips :P Hahah, snart ska jag byta om. "Intressant ;o"

Shit vad varmt det är ute! Svettas som en gris, :P

Imorgon ska jag och Mira gå på stan! :D Får månadspengen och sen så ska jag få min present av Mira! Jag vte redan vad det är :P <3 Hon sa det till mej! <3<3

Och på fredag ska jag träffa Elin om jag kan. Hoppas det! :) <3

Nu måste jag hämta mer chips och ringa mamma! ;o

Puss♥

Kommentarer
sagt av: Diana

SV. ehh? vad vill du at jag ska ändra?? eheh e lite trögafftad i know<3 =P

2009-09-01 @ 17:14:16
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback