Fanny idag :)

Tjuuh bloggen! :)

Nu är jag hemma! :) Jag ska åka och hämta Fanny i Liljeholmen om en stund. Hon ska slagga här ikväll! :D Hon vill inte åka till landet så hon ska sova hos mig i sället! :) <3 Just nu är hon hemma hos sig och hämtar sina grejjer!

I skolan så hade vi typ inget. Haha, fast vi repade med Jonas precis innan BGS:en och det gick asbra! Fast det var bara jag, Diana och Mira som var där. Fast sen kom Emma och så körde vi lite tillsammans. Men det gick bra!

Aja, nu måste jag gå! Men det blir mer uppdatering ikväll!

Puss<3


Kommentarer
sagt av: Mira

Vi måste träffas någon dag efter skolan! Har typ inte gjort det på evigheter! Eller hur!?

2009-09-25 @ 22:32:23
URL: http://chokladdryck.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback