Färgar mörkt!/Monster-syster :'(

Jepp, rubriken säger allt! Jag ska färga håret mörkare! Fick ju inte färja blondt! :( Så blir det! Punkt slut. Ska köpa färg på H&M snart! Hihi, ska fråga Elin bästavän om hon vill följa med! <3 Hon får hjälpa mej välja fårg och så :) Måste klippa mej också! :) Mamma betalar!

Nu lyssnar jag på "Muffins". Hahah, det är bra! Aja, har typ precis vart och badat. Min syster hatar mej för tillfället, lite synd... Menmen! Jag hatar henne också! Hon vägrar lyssna på mej :P Nu ska vi äta lunch och sen ska vi ut på stan och kolla på skor! :D

Lite bilder! :D


1.  2.  3.  4.  5.  6.  7.

1. Jag just nu
2. Hahah, jag och Linn chattar på msn igår (ni kanske inte ser vad det står) :P
3. I kön till Insane, jag längst ut till höger:S
4. Insane ;o
5. Hahah, i skrattkammaren! (Sämst bild :P)
6. Samma! Mitt och mammas ben!
7. Insane :O ;P

Aja, nu ska jag kolla bloggar! :)

Puss♥


Kommentarer
sagt av: Bea

Fett kul att du har börjat uppdatera mera Ellen!!

Love you and your blogg!! =) <3

2009-09-06 @ 19:58:42
URL: http://beatricenordmark.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback