Friståendeträning, Ellen och Linn är bäst! :P<3

♥Tjuuh! Hahah! :P<3

Läget alla?? Själv är det bra, men jag fryser arslet av mig just nu. :P Det är egentligen väldigt varmt i mitt rum, men jag fryser ändå! :P

Förlåt! Jag har blivit vääldigt dålig på att uppdatera bloggen, men det har varit så mycket den här veckan... (bortförklaring :P) Idag hade jag iallafall friståendeträning efter skolan. Det var helt okej. Kunde inget alls. Okej, kag kan liksom typ 10 sek av ett minst två minuter långt fristående. För er som inte vet vad fristående är så kan jag berätta att det är typ samma sak som en dans. Ett fristående = En dans :D

Nu har jag målat mina naglar :D Svarta :P Det var ganska länge senn jag hade det! :P Nästa vecka tror jag att jag ska pröva mitt nya Baby nagellack :) Det blir najs :P

Men nu måste jag sova! Godnatt alla!

Puss


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback