hahah :P

Tjja! :O

Jag hittade precis bilderna från Katrineholm! (Det vill säga lägret i sommras!)

 Vårat rum! :) Från vänster; Johanna, Linn, Lovisa, Fanny :)

Louise ;P

 Vårt rum! :P Igen! :P Linn och Lovisa

 Hahah, Fanny :P<3

 Lovisa <3

 Lousie :) <3

 Johanna hon har iaf sämst humor av oss :P <3

 Linn :) <3

 Louise och Johanna x)<3

 Snyggaste Louise asså :P

 Jag och Fanny, :P Ursäkta hur jag ser ut :P

 Haha, vi badar. Linn lägst upp. Sen Johanna, jag underst (snygg man är ;P), Louise till höger och Fanny till väster. :) <3 Kärlek föralltid <3

 Emma och Louise

<3

Hahah, har lite videos och så, man dom är i fel format. Så dom går inte att lägga upp på YouTube :(


Kommentarer
sagt av: johanna

fan vad kul vi hade, jag ser helt cp ut på bilden!!

2009-09-20 @ 11:06:46
sagt av: Ellen

aa, det gör du! :P nää, jag driver sötis. aa, fan vad kul det va asså, fett synd att vi inte får följa med nästa år. men visby blir bäst. right?? <333

2009-09-20 @ 15:16:29
URL: http://musicisme.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback