Hemma! :)

Hejhej bloggen^^

Jag avbröt mitt i ett inlägg i skolan för att en lärare kom och sa till mig :P Så jag kan väl fortsätta där jag slutade x)

Aja, sen fick jag en lapp där det stog Chruster Fuglesang. Haha, Linn bah, Du kan se honom nu. Jag bah Öhh :P Sen fick Linn Baloo :P När vi sa att det var en film som handlade om djungeln fattade hon, och sist fick Mira Maud Olofsson. Haha, hon sa alla partierna utom Centerpartiet. Jag bah, dey börjar på C Mira... Hahah aja! ;O

Sen had jag PH-Samtal. Det var sådär :P Jag lovar att Jonas är ond på insidan. Han gav mig läxa att göra klart steg 12 i svenska i helgen. Hahah, han kommer bli assur om jag inte klarar det. (Hoppas ni förstod ironin i det här stycket :P)

Nu är jag hemma. Tänkte spela lite Sims 3! det var sjuukt länge sen! :)


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback