I'm a proud loser :)

Asså, jag är verkligen väldssämst på att uppdatera, så illa är det...

Idag var jag i skolan. På förmiddagen var vi i BoF:en. Jag är nästan klar med min bild :) Det gjorde vi fram till lucnh och efter det åt vi lunch och sen spelade vi kort. Plump! :) Linn vann med typ 46p. sen kom jag och Bea med 45p. var och sist kom Mira men typ 25p. :) Sen gick hela 7:1 till Långbroparken och spelade brännboll. Hahah, tjejerna förlorade stort! :P So, yes. I'm a proud loser. :P

Sen hade jag, Johanna och Elsa PH-samtal. Efter gick jag och Johanna till Centrum och jag köpte läsk och Zoom. :)

Inte så mycket mer att berätta. Uppdaterar senare ikväll.

 

Puss♥


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback