iTunes

Hejhej bloggen!^^

Jag vaknade typ precis. Har bara tagit på mig kläder och tvättat ansiktet. Jaha, vad ska jag hitta på idag då? Jag vet inte, men antagligen bara slappa. Kanske att vi åker i väg till Skärholmen och gårt lite där. Jag ska nog försöka mig på lite plugg också, men hur många gånger har jag sagt att jag ska plugga och sen inte gjort det?? MÅNGA...

Aja, tänkte gå och äta frukost nu. Men efter det ska jag nog fortsätta spela igenom min musik på iTunes och betygsätta alla låtarna. Det kommer ta ett jag, men tanke på att jag har gjort det ganska länge och igår laddade jag över ytterligare 150 låtar... Så vi får se hur lång tid det kan ta! :P

Puss♥


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback