Jaa...

Godmorgon bloggen! :)
Jag vaknade klockan 8! Förstår ni 8!! Jag tror aldrig
att jag har vaknat så tidigt nån gång! :P

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska
göra. Eller vi ska till landet. Det kommer
bli astråkigt eftersom att ingen vill följa med... :(
Studsmattan är där iallafall. Men det kommer bli
superduper tråkigt ändå. Och inte har vi internet
heller. Men mamma får ta med sig sin
dator så att jag kan Spela sims 3! :) Och
jag får köpa sjukt mycket godis, för min
energi är redan slut typ, har inte ens
ätit frukost så det känns ju skitbra... :S

Haha, aja, nu ska ni få lite bilder på mig, bara egopics liksom ^^


Hos pappa ;P


Jag :P


Jag, fast den kan vara redigerad, kommer inte ihåg. :P


Jag...


... och jag

Det var dom! :) Nu måste jag äta, är skiithungrig! :)

Puss<33


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback