Lista vad vet jag om Mira??? :P (från www.beatricenordmark.blogg.se)

1. Vad heter hon/han? Mira
2. Vilket år är hon född? 1996
3. När träffades ni sist? Freedags
4. Vad har hon/han för hårfärg? Brun
5. Brukar hon/han färga håret? Nopp
6. Vilka färger har hon/han haft? Brunt :D
7.Vad har hon/han för parfym? Sånna som luktar gott :)
8. Är hon/han galen? Totaly crazy! <3<3
9. Vad är erat första minne? Hahah, nån gång i sexårs I bet...
10. Har ni många minnen ihop?  Om vi har! :P <3
11. Vart bor hon/han? Bredäng
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Snart så! :P
13. Är hon/han en sann vän? Absolut
14. Vad heter hennes/hans syskon? Ebba
15. När träffades ni första gången? Sexårs
16. Hur träffades ni? I skolan
17. Vad går hon/han i för sporter? Handboll :)
18. Vad kan hon/han göra på helgerna? Typ spela macther också vara med kompisar :P
19. Göra efter skolan? Träning, gå ut med Hugo!
21. Har du kramad henne/honnom? Nää, :P (ironisk)
22. Brukar ni vara ärliga mot varandra? Ofc! <3
23. Känner du hennes vänner? Hahah, vi har typ samma vänner så aa :P
24. Har ni kollat på film någon gång? Jepp
25. Har ni sovit över hos varandra? Många gånger
26. Vet era förerldrar att ni är bästavänner? Jepps, <3
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Det gör vi typ alltid
28. Har du sett henne/honom göra bort sig? Typ, :O <3
29. gillar hon dig? I hope so
31. Har hon/han sett dig gråta? Jag vet faktiskt inte antar det :P
32. Vad ska ni göra i sommar? Nästa sommar skajag åka till hennes landställe som vanligt (bestämde jag aldeless nyss!
33. Har hon/han kallat dej någonting dumt? Hahah, alltid på skoj
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Typ, 45 min varje dag ?
37. Gillar du henne? Älskar!
38. vad är det bästa med henne/honom? Allting äger
39. Vad skulle du vilja att hon/han ändrade på? Inget
40. Skulle du göra ngt me henne om du vann 1 miljon? Jepp!
 41.Är hon/han en stads fjolla? Wtf?? :P
42 har hon/han smeknamn? Typ inte
43. vill du att hon/han ska kopiera detta och skriva om dig? Om hon vill... :P <3

Älskar dejj, bästavänn, <3


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback