Missar Idol D':

Hejhej bloggen! :)

Idag var jag i skolan^^ Typ inget hände, jag och Kalle fick lite spel på varandra bara. Menmen! Sånt får man stå ut med! (Bara Valle fattar :P<3)

Nu har jag lite grejer att göra innan träningen, och jag kommer missa Idol tack vare den! :( Aja, jag måste iallafall:

♥ Äta middag, om det börjar sex och slutar nio måste man äta något innan!
♥ Läsa bloggar! Det klarar man ju sig inte utan! Så skriv många inlägg nu alla med bloggar :D :P
♥ Börja fundera på vad jag ska ha imorrn! Jag och Bea har lite planer... :D <33
♥ Byta om! Hahah, vad Linn än säger tänker jag inte gå i jeans till träningen!

Aja, det var nog det! Kommer säkert på flera saker snart :P

Vi hörs

Puss♥

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback