Nya jeans :D

Jepp, thet's right everybody! I got a pair of new jeans! :D (happy!;o) Köpte dom idag med Mira <3 Sen köpte jag också en present till Rebecca <3 men jag kan inte säga vad för hon ska få veta först! <3 :P Hahah!

Idag i skolan hände typ inget! Förutom att vi skulle springa 2,5 kilometer och man kan ju undra hur det gick. Ingen kan gissa hur f*cking mycket träningsvärk jag kommer ha imorrn... :S Seriöst, jag och Linn hade bestämt att vi inte fick gå på hela vägen, va fan vi gick HALVA VÄGEN!!! Lyckat... :p Nu vet alla hur bra kondis jag har... Hahah, kom sist av alla på 23,40 eller nåt sånt. Linn kom näst sist på 23,20 eller nåt... Hahah, FITTMOBIL! :P

Diana har hjälpt mig med min design! Den är inte riktigt klar men en grej till bara sen är den klar! :D Älskar verkligen henne! Hon står alltid ut med mig. Jag skulle fan inte stå ut med mig själv :P

Lite bilder!
1.  2.  3.  4.  5.  6.  7.  8.  9.
1. Mina jeans! :D
2. Samma^^
3. Vi i omklädningsrummet :P Seriösa vi är asså :P
4. Min brownie :P
5. Mira, på den mest seriösa bilden :P
6. Lite mer oseriös...
7. Oseriösast :P
8. Hahah, :P
9. Fulingen :O

Aja, nu ska jag kolla bloggar och pea :P

Puss♥


Kommentarer
sagt av: Mira

okej så alla vetdriver jag på alla bilder! eller asså jag typ skrattar men ändå

2009-09-02 @ 19:42:50
URL: http://chokladdryck.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback