SKHLM

Tjaa tjaa!:)

Nu är jag hemma hos mamma!! Det var najs i Särholmen, vi kollade lite på olika nagellacksgrejer och sen gick vi och provade skor på Din sko. Hahah, efter det gick vi till JC och provade fula kläder. Vi valdeb ut 3 olika outfits och sen skulle vi välja ut vem so,m var fulast. :S Haha, jag vann ingen gång, Vilma en och Malvina vann 2 gånger :P

När vi kom hem så fixade jag och Malvina men våra naglar. Jag gjorde ett par med vanlig fransk manikyr men med en glitter rand mellan typ. Det blev ganska fult faktiskt :S men det var ju fakiskt först gången, så nästa kommer antagligen bli bättre!

Nu börjar det bli fett svårt att skriva, men jag ska ladda upp lite bilder här där iknternet fungerar... :S

Aja, kyss olch smek, sänglek <3


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback