Skolfoto :S

Hejhej bloggen! :)

Hur mår alla?? <3 Själv mår jag bra men jävligt trött i benen efter att ha burit omkring på min 3 tons väska hela dagen,  S: Men men! Jag överlevde iaf :P

Vad har ni gjort idag?? Jag var först i skolan och hade gympa och skolfoto :P Gympan var helt okej. MEN INTE SKOLFOTOT!! Jag såg ut som en jävla mupp :( Eller jag vet inte men jag antar det :P

Efter skolan åkte jag, Mira, Elin, Linn och Bea till T-C och kollade lite i affärer. Alla köpte något utom jag och Bea som köpte hamburgare. :P Asså vi köpte inget förutom hamburgare x)

Lite biler, hahah oseriösa såklart! :D


Dagens outfit :)


Jag och Linn, pallade inte vrida den :P


Bea, <33



Elin och Bea i egendesignade discomössor :P

Haha, asså jag pallar liksom inte vända mina bilder! :P <33

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar :)

Puss♥

Kommentarer
sagt av: Mira



Men snälla ta bort bilden!!! Kan någon ta en bra bilden på mej någon gång??????

2009-09-10 @ 19:11:40
URL: http://chokladdryck.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback