Studiedag! :D

Yeeees box! Idag har vi studiedag! :) Vi ska inte på bio, vi ska bowla på Heron! :) Vet inte riktigt var och vi ska träffas, men jag ska prata med Elin och Mira typ när som helst och då löser det väl sig :P

Jag som tänkte ta sovmorgon idag. Men det fick man inte, såklart måste min asirriterande lillebror sätta på Alvin och gänget på högsta volym... -.-

Aja, nu ska jag nog bära med migt datorn ner (för det är bättre internet där ^^) och kolla på TV, käka och
blogga ^^ Nu för tiden har jag ju så många olika kategorier att ta hand om :P Har inte riktigt bestämt om jag ska platta håret eller inte, tror jag skippar det och har uppsatt bara. Hmm, kanske att jag ska skita i sminket också?? Vi är ju faktiskt lediga. Jepp, så får det bli! (Intresseklubben antecknar (x))

Puuss!<33

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback