test! ( från www.beatricenordmark.blogg.se )

Hur bor du: Varannan vecka
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: typ 1.65
Kan du laga mat: jepp^^
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar som prya, pluggar SO!!!
Vad har du på dig just nu: mina nya jeans, ett svart linne och ks kofta :D
Har du någon fobi: jepp, spindlar! ;o
Hade du en bra kväll igår: Aa , verkligen!
Vilket är ditt senaste inköp: Jeans, :)
Din favoritdryck på morgonen: Morotsjuice :P
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma :O
Har du sovit i din egen säng inatt: Aa, :P
Vad hade du sönder senast: Ett lås i skolan :S
Vem snackade du med senast: Mira <3
Varm favoritdricka: te eller varm o'boy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten ofc! :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hahah, igår när jag pekade finger till tuben :P busig jag är :D <3
Saknar du någon just nu: Aa, Jessica, <333
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Förolämpa mina vänner, fuck off! :P
Någon jag stör mig på: Hahah, ingen faktiskt!
Intressen: Gymnastik, kompisar, blogga såklart! :)
senaste person du kramade: Elin! <3<3<3<3
Senaste person du ringde: Mira, <3
Senaste person som ringde dig: Elin, <3
Vad drack du senast: Aplesinjuice
Längtar du till din nästa födelsedag: såklart vem gör inte det!
Har rakat dina ben någon gång: jepp,:P
Är du sugen på något nu: smsa lite kankse :P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: zero :P
Använder du hudkräm: aa :P
Brukar du baka: nää, :)
Röstade du i det senaste valet: hahah, nejj ;P
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: My life = your dream :O
Vilken låt lyssnade du senast på: Ngn med Demi Lovato .... :S
Har någon annan sovit i din säng inatt: Noo, <3
Vad tycker du är äckligt: Kackerlackor ! Eeww!
Har du pengar på mobilen: mycket :O


Kommentarer
sagt av: Kelly

Svar:Jaa det måste vii! men det är sista helgen den här helgen :O:O:O

hur ska vi göra! :O :P

<3<3<3<3<3

kramar KellY(H)

2009-09-04 @ 20:54:23
URL: http://kellyyh.blogg.,se

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback