Test, från www.emeliesvarven.blogg.se :D

Vad blir ditt namn baklänges? nelle
Har du gjort en snö ängel i år? :p kommer inte ihåg tror inte det
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? när jag opererade bort min tå (:o)
Platt eller lockigt hår? hellre platt men jag har lockigt :'(
Vad gör du när det regnar? inget speciellt :P
Har en dröm gått i uppfyllelse? nån gång :P
vem ringde dig senast? mira :D <3
Vem fick du senast sms av? Pelleplutt <3<3
Har du haft vattkoppor? jepp :D
Har du någon gång testat karate? nää, och jag kommer nog aldrig göras det heller :P
Vilken mobilringsignal? Final day Tokio hotel för mina bästavänner och sen har jag nåra andra för andra :P
Vad längtar du mest till just nu? imorgon för då ska jag vara med Elin! :D <3<3
Vilken tv-serie är bäst? gossip girl eller top model :D <3
Kan du gå ner i spagat? nästan typ nåra milimeter ifrån
Vad åt du senast? prinsesstårta :D
Höga eller låga strumpor? steps :O <3
Har du varit kär i en kändis? aa, är det typ :S
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? hahah, ibland ^^
Vad har du för färg på ditt påslakan? mönster typ :S
Är du mörkrädd? heheh, på kvällarna... :P
Riktig gran eller plastgran? riktig såklart!
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt
Godaste drickan till frukosten? morotsjuice :)
Vem kramade du senast? Rebecca :)
Duscha eller bada? dusha! kallt!
Kan du ditt mobilnr utantill? nää :P
Har du gråtit i din nuvarande skola någon gång? haha, av skratt :)
Har du någonsin sminkat dig som emo? nejj?? :P
Vilken färg har din jacka? svart :)
Vem var det senaste som fick dig att skratta? Hiba :)
Rent spontant, bästa present du kan få? just nu
Hur många syskon har du? 4st typ 10 miljoner eller nåt :D :P
Bor dina föreldrar tillsammans? nee, :(
Äger du märkeskläder? jupp, <3
Går du på non sport? gymnastik
Gillar du att blogga? aa, <3
Är du blond? nee :(
Sminkar du dig ibland? alltid
Varför gör du dethär testet? pallar inte nåt annat
Okej, sista frågan! Vad gör du nu? inge, :P

snacka uttråkad :P

♥Puss♥

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback