The Tyra Show :D

Hejhej bloggen! ^^

Först och främst; förlåt för sumpig uppdatering. Men imorse pallade jag inte och i skolan hann jag inte :( Menmen! Nu bloggar jag! :)

Just nu tittar jag på The Tyra Show :) Snart kommer Top model :P <3 I love it (: <3 Haha Jaimie (stavn.?? :P)Foxx är gäst. Han är fett skön :) <3

Nu sjunger han "Blame it". Jag älskar den låten asså! :)
 
 Jamie Foxx, Blame  it :)

Men nu måste jag fixa mig för träningen, från fem till åtta. Aja, det ända jag behöver göra är att putta små spinkiga barn på häckarna... :S

Aja, nu måste jag som sagt gå! :) Men vi hörs efter trningen och kanske någon gång innan :P <3


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback