Tjaabba! :)

Tjäänare bloggen! :)

Nu har jag varit och vaccinerat mig! Det blev Twinrix (mor hepatit A och B) och sen blev det Gardasil (mot livmoderhalscancer). Sen ska vi också ta något drick vaccin mot någon maginfluensa eller nåt sånt. Asså, Gardasil gjorde asont! Men nu är det nästan över. Man fick typ kramp i hela armen och det gjorde asont i typ 10 minuter, sen så kände man sig typ suddig i hela armen. :S Scary...

Aja, nu sk ajag nog blogga lite! Sen blir det mat och senare ska jag måla naglarna också! :) Haha, jag kör på att byta färg typ varje dag :P

Aja, nu ska jag ladda upp lite bilder tänkte jag! Om det går alltså.

Puss<333

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback