Träning!

Hejhej bloggen!

Nu är jag hemma från skolan! Det var najs, var först asflummig på BoF:en med Mira och Linn. Sen hade lunch och jag typ satt på golvet och garvade för att jag hade koomit ihåg att hämta bestick. Sen hade vi NO och jag var i typ världens sämsta grupp. Jag "sålde" fyra tuggummin, ett till Mercan och tre till Kalle så jag får 15 kronor imorron :P Haha, ett tuggummi kostar 3 kronor :) Sen hade vi SO. Vi skulle se på en film i typ en halv timme. Haha, efter typ 10 minuter var man astrött. Jag höll typ på att somna. Sen käkade jag lite godis och då blev jag glad! :)

Gud jag pallar inte träningen idag. 75 kronor kan jag skita i för att slappa lite. Och plugga lite. Ska snacka med pappa...

Imorron har vi studiedag! :) Jag ska gå på bio med Linn, Mira och Elin. Bea skulle typ göra nåt med sin mamma så hon kan inte följa med. :( Fett synd, saknar henne sjukt mycket <333

Måste... ehh... käka Billys Pan Pizza nu. :S

Love yall! :) <333

Kommentarer
sagt av: Mira

Linn messade mej preics. Hon sa typ att bion började inte förens vis 18.00 så kan vi inte bowla i stället??

2009-09-21 @ 15:16:23
URL: http://chokladdryck.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback