145 frågor

Hahah, hittade det här på min egen blogg som jag skrev i maj förra året x))

145 frågor.

1. Vad heter du?
Ellen
2. Vad kallas du?
Pelle av Louise -.-
3. Vad vill du bli kallad?
Ellen 
4. Födelsedatum?
15 juli
5. Stjärntecken?
Kräfta
6. Lunar?
Omg så störd är jag inte !
7. Msn?
[email protected]
8. Helgon?
HAHAHA!
9. Vart bor du?
Var som helst, överallt, var du vill...
10. Vad har du för mobil?
Nokia Expressmusic
11. Har du en egen dator?
Jepps, glad för det!
12. Vem är din bästavän?
Men gud för många för att skrivas här men självklart the crew bl.a.
13. Har du något husdjur?
Haha, hamster och marsvin hos pappa
14. Vad ska du göra i vinter?
Vad fan har jag gjort hitills?
15. Vad älskar du mest?
Ojojoj massa
16. Intressen?
Typ allt s: x)
17. Favoritband/artist?
Många men just nu Akon
18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist?
Sorry, blame it on me, men Tik Tok är fett bra oxå
19. Namnsdag?
Augusti nångång
20. Vad skulle du vilja heta?
Hanna eller Amanda
21. Vad heter du på din msn just nu?
Ellen -.-
22. Vem är din 15:onde online?
Öhh, klockan är halv två på natten bara tre är online -.-
23. Vem har du blockat?
Två eller fler xP
24. Hur många olika grupper har du?
Favoriter, online, offline
25. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?
Tihi, som Tom Kaulitz eller Robert Pattinson :O
26. Har du några piercingar/tatueringar?
Öronen
27. Vart skulle du bo om du fick välja?
USA eller där det är varm :O ;)
28. Bor du i lägenhet eller villa?
Radhus/lägenhet
29. Vilken färg är snyggast på kläder?
Svart och roooosa! :)
30. Vad har du på dig just nu?
Öhh en t-shirt
31.Har du något i håret just nu?
Nöpps
32. Vad har du gjort idag?
Typ slappat och spelat bowling
33. Hur mår du just nu?
Bra men jääävligt trött
34. Hur brukar du annars må?
Fjena fesken ;)
35. Är du sjuk?
Inte vad jag vet men antagligen är jag totalstörd i huvudet och måste genast ta in på mentalsjukhus för att överleva natten
36. Vad heter din mamma?
Cecilia
37. Har du några syskon?
Mönga
38. Vilket är ditt favoritgodis?
Ojoj, gillar mycket godis men mest salta kulor x)) (DIANA!!!!! <3333333333333333333)
39. Vad är det finaste som finns?
Vänner40
Vilken är din favoritdryck?
Venne, hallonsoda! :D
41. Vilket är ditt favorit tv-program?
Typ "I en annan del av Köping"
42. Vem är din förebild?
Lady Gaga
43. Vad är bäst med dig?
Alla jag är söööt som socker x)
44. Har du några komplex?
Vem har inte ? Den ljuger
45. Hatar du någon just nu?
Nää
46. Saknar du någon just nu?
Jauu
47. Har du kysst en apa?
Vaddå, min morsa är apa ?
48. Är du allergisk mot något?
Neee!
49. Hur många bilder har du lagt ut?
?
50. Är du kär?
Alltid
51. Isåfall i vem?
Samma som när jag skrev det är förra gången
52. Vad är din civilstatus?
Singel och sökande x))))))
53. Är du homofob?
... okej...
54. Vilket är det fulaste tjejnamnet?
Anush :P
55. Vilket är det fulaste killnamnet?
Bert-Åke eller Hjert
56. Vilken stil har du?
Haha ingen
57. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
...
58. Vilken är den godaste frukten?
Äpple bara
59. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Underviktig har anorexia sen vaknade jag
60. Hur lång är du?
1.63
61. Vad är du bra på?
Mycket min vän
62. Är du medlem på den engelska bilddagboken?
Nopps
63. Vad är klockan just nu?
01.33
64. Hur ser din dataskärm ut?
Platt och fyrkantig
65. Har du varit ute idag?
Japp
66. Vem ringde du senast?
Diana bebis <3
67. Vad var du senast arg på?
Minns inte
68. Hur många hus har du bott i?
4
69. Bäddar du sängen?
Jaa
70. Snarkar du?
Nej men snackar i sömnen som in i helvette
71. Vad har du för startsida?
MSN
72. Har du ett sladdlöst tangentbord?
Det sitter ju ihop med skärmen ditt ass
73. Vad lyssnar du på just nu?
Datan som låter på ett skumt sätt
74. Vill du tatuera dig?
Nej! 
75. Vilka sidor/program är du inne på nu?
blogg.se
76. Laddar du olagligt ner musik?

77. Har du sett filmen linas kvällsbok?
Nej
78. Vad stör du dig på?
Att jag inte orkar fortsätta nu skriver mer imorgon puss


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback