från www.beatricenordmark.blogg.se

MOBILEN

Vad har du för bakgrundsbild?
Hahah, mig själv
Skärmsläckare?
Tom Kaulitz i Tokio Hotel (aa)
Ringsingnal?
World behind my wall, Tokio Hotel
Hur mycket batteri har du kvar?
Fullt
Vem ringde du senast?
Diana
Vem ringde dig senast?
Diana
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Hej :) vad Göru? Från Hilda :) <3
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Mira <3
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Haha Jag brukar Inte få det heller men mamma bah: du får pengar om du städar här medans vi är och åker skridskor... Jag bah visst :D Från Steffa
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
Hej på dej, det var ett tag sen ;) tänkte bara berätta att jag har börjat i sol-flickorna! :P ha det bra, Vi måste ses snart! :) puss <3
Vad står det i ditt första utkast?
Har inget ;)
Och ditt 5:e utkast?
-.-
Har du några sparade medelanden?
Nee ;)
Har du något i utkorgen?
Nopp
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Emelie söt<3
Plats 32?
Joel
Plats 53?
Louise bejjb <3

Plats 70?
My<3
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Många s:
Hur många sms har du skickat?
190 sen jag tömde mappen :S
Vad står det i dina anteckningar?
Massa skit ;)

Nu ska jag seriöst sova, godnatt bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback