JAG 'hjärta' DEJ

Hej bloggen!!

Nu är jag hemma från skolan och har dammsugit och fixat i mit rum. Vi hade nämlige
n ppet hus på kvällen idag. Fick mycket gjort. Först hade vi musik i 45 minuter och sen redovisade jag 11 i spanska. Var skitnervös :S Men det gick bra iaf :)

Imorgon har vi studiedag så jag ska till mammas jobb och tjäna lite extra cash, 200 kommer jag få på 4 timmar! :D

På lördag förmiddag ska jag antingen till Skärholmen med Elin, Mira och Linn eller till Lijleholmen med pappa, Vilma och Axel. Sen klockan 7 är det tjejmiddag hos Bea! GRATTIS BEBIS! <33333333333 Jag älskar dej mest på jorden ♥



Första låten som kom upp i huvudet när jag tänkte på dej bästavän <3


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback