Lucas trögo

Haha, chattar med Lucas, han verkar inte fatta att jag är seriös när jag säger att vi har studiedag imorgon. Den envise jäveln tänker gå till skolan imorgon x))))) OMG vad jag kommer garva :D

lucas<33 säger:

 

jah kmr t skolan imorron

Ellen säger:

 

haha, lucas sötnos imorgon är det studiedag x))

lucas<33 säger:

 

haha skit kul -.- , men jag kmr iaf , har du redovisat spanskan, annars gör vi det imårn

Ellen säger:

 

men jag driver inte det är det!"

lucas<33 säger:

 

haha tror du ens jag går på det.. haha så dum är jag nt eeeeeeeeellen

Ellen säger:

 

haha, okej gå te skolan då men jag är seriös ring bea och fråga

lucas<33 säger:

 

får nt typ. mamma säger att dem typ sover -.-, men jag tror seriöst nt på dej, VI KMR SÄKERT SES IMÅRN

Ellen säger:

 

hahaha, pucko, okej men jag har iaf redoisat,

lucas<33 säger:

 

har du, okej, vad fick du?

Ellen säger:

 

venne men jag blev godkänd asså det var aslätt, bara du kan glosorna

lucas<33 säger:

 

för pear ?

Ellen säger:´

 

pear ja hahahahahahah

lucas<33 säger:

 

ellen nu ska jag lära dej lite, säg inte pär säg pear till alla som heter pär haha, och om nån håller på ge han / hon en smäll bara okej ?

Ellen säger:

 

hahah, as you wish

lucas<33 säger:

 

vad betyder det ?

Ellen säger:

 

som du önskar xD
serri lucas kommer du gå till skolan imorgon ?

lucas<33 säger:

 

klart jag visste det va det du sa , HAHAHAHAH sarre

Ellen säger:

 

wtf?

lucas<33 säger:

 

HAHAHAHAHA, MEN ELLEN DITT PERVO

Ellen säger:

 

HAHAHA, hårda ord kom du inte på något bättre ?

lucas<33 säger:

 

what ?

Ellen säger:

 

attjag är pervo visste jag redan, x)) kom du inte på något bättre att säga ?

lucas<33 säger:

 

nope xD

Ellen säger:

 

hahaha

lucas<33 säger:

 

Men seriöst jag vågar nt tro dej, tänkt om jag stannar hemma då och du bara drivit
JAG KOMMER ;D

Ellen säger:

 

haha, gå då smsa när du kommer te skolan för då sover jag

lucas<33 säger:

 

haha skit kuk...
HAHAHA KUL

Ellen säger:

 

hahaha, lyckat lucas x)) <3


Kommentarer
sagt av: DIana

haha hoppas han kommer te skolan x)



älskar dej bebis pervo :P<33<

2010-02-19 @ 10:01:52
URL: http://dindee.blogg.se/
sagt av: Olivia

Hejsan Hur är läget:)

2010-02-20 @ 11:42:59
URL: http://odarling.blogg.se/
sagt av: EmelieSvarvén

Anmäl dig hos mig till veckans blogg ! :)

2010-02-20 @ 11:58:07
URL: http://emeliesvarven.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback