MEN LEEEEV ELLEN!

Vad heter du - Elen ffs ;)
Vad heter din bästavän - Ojoj svår fråga har så många :O
Kan hon/han lita på dig - Alltid förevigt oavsett
Har du några syskon - Två riktiga och fyra låtstas
Hur var år 2009 för dig - Bäst!! :DDD
Vilka firade du nyårsafton med - Familjen på mammas sida, typ kompisar (aa)
Vem fick nyårspussen - Hahah, mamma :) <3

Har du ..
Åkt flygplan - SÅKLART!
Snusat - ... BLÄÄH!
Druckit alkohol - Nää :P
Slagit någon riktigt hårt - Hmm..
Planerat ett mord - Haha typ, på låtstas ;)
En mamma - ÄLSKAR! :) <3333333
En pappa - ÄLSKAR! :D <333333
En bror - Ja
En syster -Ja
Någon du kan lita på - Hoppas det ^^ (Mira känn ingen press ;) )
Någongång fått gått till rektorn - Nää

Vem ..
Kysste du senast - Haha räknas pappa ? :)
Krama du senast - Valentina finaste <3333
Höll du handen med senast - Minns inte x))
Slog du senast - Heheh, Linn :P
Hatar du - Jag är positiv, jag hatar inte, jag tycker bara illa om
Gillar du - Jag är positiv, jag gillar inte, jag älskar (misstolkmisstolkmisstolk)

This or That
Killar eller Tjejer - ?
Vatten eller Juice - JUICE FFS!
Frukt eller Grönsaker - Fruktchure
Tv eller Dator - DATABURKEN
Skola eller Jobba - Too cool for school
Pojkvän/Flickvän eller Vänner - Vänner såklart

Hur/Var..

Gammal är du om 12 år - Haha, har lite svårt med matten, men 25 borde det bli va ?
Vart befinner du dig då - Artist ;) Haha, okej sen vaknade jag...
Har du barn - Inte när jag är 25! OMG!
Är du alkolist - Heheh, nää, men medlem i Anonyma olkoholister (smörar för JAG 3 ;) )
Trivs du - ABSOLUT! :)

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback