THE (YESTER)DAY'S :

DAGENS VILL HA: SOMMAR
DAGENS KLÄDSEL: Typ  mjukisar och en tröja från ginatricot
DAGENS FRISYR: Haha, allt möjligt
DAGENS PLANER: Sova fem timmar
DAGENS SAKNAD: Ben'n Jerry :O
DAGENS SJUKASTE: Hakgubbarna:'D
DAGENS MISSLYCKANDE: Vilmas fis ;)
DAGENS DROG: Datöörn
DAGENS BÄSTA: Att jag hittade mitt headset :D
DAGENS GODIS: Choklad och marsmallows
DAGENS HUMÖR: Trött som in i helvette på snön
DAGENS CITAT: Mamma växta upp som en liten liten liten liten figur, och dog som en gammal figur. Ja, det var mamma.
DAGENS ROLIGASTE: Då flyttade jag till min leverpastej till mormor jag bAH ueew (SJUUUUUUKT KUL MIN!!!!!)

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback