forts. 145 frågor

79. Vad är emo enligt dig?
sånna som skär sig 
80. Brukar du lyssna på hög musik?
japp
81. Vad gör du om dagarna?
allt och inget
82. Tycker du om popcorn?
såklart!
83. Vad är din favoriträtt?
venen
84. Vad tycker du om raggare?
haha små onödiga bögar
85. Vad tycker du om punkare?
stay away!
86. Har du skärt dig nån gång?
bra sverige skurit heter det
87. Är du död?
alltid
88. Är du osynlig?
nää ;)
89. Har du fräknar?
no
90. Har du posters på dina väggar?
nej
91. Vem är snyggast i My Chemical Romance?
venne
92. Vilket ämne har du bäst betyg i?
engelska, musik, hemunskap och teknik
93. Vilket ämne har du sämst betyg i?
resten
94. Favorit loka?
Typ red chili något:S
95. Älskar du din dator?
mm
96. Är din dator bög?
HAHAHAHAH alltid ;)
97. Vilken är din favoritbok?
alla twiiilight
98. Vilken är den bästa musikgenren?
punk rock
99. Bada eller sola?
Bada!
100. Åska eller sol?
åska my ass? -.-
101. Vinter eller sommar?
Sommar
102. Knarkar du?
alltid ;)
103. Röker du?
there are cooler ways to die
104. Super du?
kan hända... naaaat
105. Äter du?
när jag känner för det
106. Snusar du?
-.-
107. Har du kysst din egna spegelbild?
kan inte motstå mig själv
108. Vad tänker du när du ser din spegelbild?
wanna have some ? x))))))))
109. Har du runkat nångång?
mig själv bara -.-
110. Har du en snopp?
i hemlighet
111. Vill du ha sex just nu?
palla

orkar inte mer nu, får resen ikväll
puss

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback