BACK ON TRUCK.

Hej brääh.

Har bestämt mig för att börja blogga igen såhär i sommartid! Kände att jag har för lite att göra om dagarna! x) Haha, whatever. Ironi förblir ironi.

Sen jag kom hem från New York har jag bara chillat gaalet. Var med Elin bästis i fredags och Mira älskling hade tjejmiddag igår kväll Asnajs, asnajs. Idag blir det plugg. Ligger två veckor efter i engelskan, men som tur är verkar steg arton enkelt ;) Så det ska nog lösa sig i alla fall.

Förresten fick jag även tillbaka mitt steg 15 i svenska i veckan! Svart - ! :D STOOOLT! Jag som inte tyckte det gick bra! ;)

Ska göra en ny design, eller design och design, ska byta bakgrund och header eftersom att det är ungefär det jag vet hur man gör :O

Puss :)


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback