Busiga jag :O

Hejhej bloggen! :D Kom hem från skolan för kanske tio minuter sen, på vägen he var jag lita busig och köpte 1,5 liter Fanta. Ja, jag är seriös, men jag var så jäävla sugen ;)

Skolan gick väl bra, var inte med på idrotten pga mina smällar i skallen. Kunde fan inte ligga på huvudet i natt. En smäll mitt på och en i tinningen. SÅ jag var med Licas hela dagen. :) Det var väl brea eftersom att den bajskorven åker till Holland imorgon! :( 19 GRADER! 19 jävla fucking grader! Haha, idag alltså men det ska bli sämre :) Skadeglädje ÄR den bästa glädjen! :)

Nu blir det plugg, i skolan hade vi ett en timme och en kvarts långt samtal med Jonas. Om typ "självständighet".

Aja, min kamera ska också lämnas in idag! :) Så bilder kommer! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback