HISS OCH DISS



H&M -
Seriöst hur kan man inte älska H&M ? Dom har typ bästaste nätshoppen och de flesta som jobbar där är jättetrevliga! :D + Att det är lagom billigt!

VÅREN - Våren får såklart en hiss i min blogg! Kärlek i luften, sommarshoppingen börjar, allt är bara så perfekt! Jag älskar våren! :)

COMVIQ - Comviq is the shit! Punkt.

THE CREW - Visst, det finns mycket bäst här på jorden, men the crew bara måste ju vara det allra! :D Dom betyder så otrooligt mycket, jaa, det finns inte ord helt enkelt ♥



ONOFF - När man kommer dit vet man inte vart man ska stå, står i kassa kön i en kvart, kommer fram, "nää då ska du fråga någon ute i butiken". Tar en kölapp väntar i minst en halvtimme, får mini PMS, då passar det. Dom kollar på den och försäkringen, "Asså det är bara den som står på försäkringen som kan få en ny om den inte går att laga och den här går nog inte att laga". Fuck you too.

SL - Behöver jag ens förklara varför SL får denna feta diss?

KS - Sorry, men jag blir seriöst hjärndöd snart, kursen som tydligen ska ta mer plats och alla lärare som skriver "jobba kvalitativt" i EDS:en. Hur är det tänkt a´tt man ska hinna? Ska man inte ha något liv va?

Usch, nu är jag trött. Måste soooova...

Puss


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback