Gästblogg <3

Tjenatjena, Louise här!
Även kallad Idioten, men det är en annan historia ;)
Jepp, tänkte blogga lite för Pelle (Ellen) nu när hon åkt bort från kalla sverige =(
Lyllo henne, right?

Men hon vet inte att jag skriver i hennes blogg, så schhhh!
Eftersom att hon bloggade i min blogg och la ut lite snygga bilder kanske jag också kan göra det, om jag lägger ut snygga bilder på henne blir hon väl glad? Eller?
Någon som vet när Ellen kommer hem? Fredag? Lördag?
Menmen, många minnen har man med henne =)
Tillexempel:

• Kassler?
• Det borde vara en trafikfara?!
• Jag gör ingenting!
• Skanalban!!!!
• Alla dina underbara failningar xD

Jepp, det var väl fem av minnerna, inte för att mpnga fattar men, aja!

Här kommer straffet för bilderna hon la ut på min blogg!
Jag varna er, dom är "heta" x)


Vi börjar med en.... normal bild ^^


Hey beutiful!

Eftersom att hon la upp två bilder så lägger jag upp tre, såå snäll är jag inte ;)


Wow, Vad har du fått i dig? Knark?

Jepp, har faktiskt en bild till, men kanske inte ska göra för mycket, vill ju fortfarande vara älskad ;)
Närå, nu tänkte jag bara säga: Even if the sky is falling down, Ellen Skitungen Blanck forever! Älskar dig <3

Det var allt för mig, ciao!



Kommentarer
sagt av: Myllaz

Sv:

Haha kanske det kanske Ellen ^^ Men vet inte om ja ska sälja det eller ge bort det...

2010-03-06 @ 18:13:31
URL: http://thebunnylife.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback